wtorek, 27 sierpnia 2019

Pierwsze starcie III edycji Ligi

W dniu dzisiejszym, 27.08.2019 r., rozegrana została bitwa inauguracyjna III edycji Warszawskiej Ligi Flames of War.

Today, on 27.08.2019, the inaugural battle of the 3rd edition of the Warsaw Flames of War League took place.

Starcie odbyło się pomiędzy Piotrkiem Nowakiem a mną (Tomek Woźniak). Graliśmy we Flames of War (4 edycja), LW 100 pkt. Piotrek dowodził braytyjską kompanią piechoty a ja sowiecką kompanią czołgów. Ja przyjąłem postawę Atak a Piotrek obrona, wylosowaliśmy scenariusz  No Retrit i ja atakowałem. Początowe rozstawienie naszych sił przedstawia poniższe zdjęcie.

The clash took place between Piotr Nowak and me (Tomek Woźniak). We played Flames of War (4th edition), LW 100 points. Piotrek commanded the British infantry company and I commanded the Soviet tank company. I choose Attack battle plan and Piotrek Defend, we drew the  No Retrit scenario and I was an Attacker. The initial deployment of our forces is shown in the picture below.


Gra trwała 8 tur. Udało mi się wjechać na Objectiv, ale nie udało misie pozbyć brytyjskiej piechoty Piotrka, która kontestowała go. Przegrałem grę wynikiem 6:3 dla Piotra, poprzez złamanie mojej kompanii. Jak widać, tanio jednak skóry nie sprzedałem - zabiłem Piotrowi pluton Achillesów, pluton 6 funtowych dział ppanc., ploton 25 funtuwek i pluton Sextnonów.

The game lasted 8 turns. I managed to get into Objectiv, but I couldn't get rid of the Piotrek's British infantry , who contested it. I lost the game with a score of 6:3 for Piotr, by breaking my company. As you can see, I didn't sell leather cheaply - I killed Piotr's Achilles platoon, 6 pdr AT guns platoon, 25 pdr guns platoon and Sextnon platoon.

Poniżej kilka zdjęć ilustrujących nasze starcie oraz poziom pomalowania naszych oddziałów.

Below you  can find some photos illustrating our battle and the level of painting of our troops.





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz