Regulamin III edycji Ligi

Regulamin Warszawskiej Ligi Flames of War



1. Organizatorami Ligi są Konrad Jaskulski i Tomasz Woźniak.

2. Udział w rozgrywkach może każdy kto dokona zgłoszenia do 31.08.2019 r. do organizatorów poprzez grupę Facebook, która stanowi jednocześnie podstawowy kanał łączności pomiędzy graczami.

3. Oficjalną stroną Warszawskiej Ligi Flames of War jest strona http://wlfow.blogspot.com i tu będą publikowane wyniki gier i tabele ligowe.

4. Liga trwa od 15.08.2019 r. do 31.01.2020 r.

5. Za udział w danej grze gracz otrzymuje duże punkty (DP) – 2 DP za zwycięstwo, 1 DP za remis, 0 DP za przegraną i małe punkty (MP) zgodnie z podręcznikiem do 4. edycji Flames of War.

6. Liga dotyczy gry Flames of War, ale o jeśli gracze tak się umówią, do Ligi zaliczone zostana także wyniki bitew z następujących gier:
  • Team Yankee
  • Great War
  • Fate of a Nation
  • NAM
  • Checkpoint Charlie
Niezależnie od rodzaju gry, obowiązuje punktacja opisana w pkt. 5.

7. Pozycja w lidze ustalana jest na podstawie liczby zdobytych dużych punktów (DP), a w przypadku takiej samej liczby dużych punktów zdobytych małych punktów (MP). Jeśli porównanie DP i MP nie daje rozstrzygnięcia o ostatecznym miejscu decyduje wynik bezpośredniego pojedynku.

8. Za udział w rozgrywkach przewiduje się wpisowe w wysokości 10 PLN, które należy wpłacić Tomaszowi Woźniakowi, który jako współorganizator Ligi jest jej skarbnikiem.

9. Wpisowe przeznaczone jest na nagrody rzeczowe. Nagrody otrzymają gracze, którzy zajmą trzy pierwsze miejsca. Pośród pozostałych graczy, którzy rozegrają conajmniej 50% gier, w tym jedną w sklepie Trzy Jeże, rozlosowana zostanie nagroda pocieszenia, przy czym nagrody nie będzie mógł otrzymać gracz, dla którego gier nie zostanie dostarczony komplet raportów pobitewnych. Oprócz tego, zwycięzca rozgrywek ligowych otrzyma tytuł Mistrza Warszawskiej Ligii Flames of War i dyplom potwierdzający zdobycie tego tytułu a gracz, który rozegra najwięcej bitew w ramach Ligi otrzyma tytuł Najaktywniejszego Gracza Warszawskiej Ligi Flames of War i stosowny dyplom. Wartość nagród zależy od zebranej kwoty wpisowego oraz od wartości dofinansowania ze strony sponsora, sklepu Trzy Jeże tel. 537 534 532, email: kontakt@trzyjeze.pl, oraz Battlefrontu.

10. Gramy każdy z każdym.

11. Gracze ustalają termin, miejsce, czas trwania, format punktowy oraz okres rozegranej bitwy.

12. W trakcie gier obowiązują:
  • dla okresu MW i LW zasady Flames of War, Ed. 4 (fakt wykorzystywania w grze kart dowodzenia (Command Cards) i kart Fog of War gracze uzgadniają przed grą);
  • dla okresu EW, zasady Flames of War z podręćznika przejściowego oraz listy armii z podręczników dla 3 edycji wraz z uaktualnieniami dostosowującymi je do edycji 4;
  • LFTF odpowiednio dla okresów wojny, których dotyczą;
  • erraty do wszystkich podręczników;
  • PDF More Missions.
  • dla pozostałych gier, obowiązują zasady ich dotyczące, przy czym Great War gramy zgodnie z podręcznikiem kompatybilnym z podręcznikiem Flames of War 4 edycji.

13. Ustalenie atakujący/obrońca i wybór scenariusza następuje w oparciu o Battle Plany obydwu graczy. Gracze mogą ustalić między sobą inny sposób ustalania scenariusza i wyboru atakujący/obrońca.

14. Wynik ustalony na końcu gry jest ostateczny i nie podlega zmianie.

15. W przypadku nie rozegrania bitwy z winy gracza otrzymuje on wynik 0DP, 0MP a przeciwnik 2DP, 6MP chyba że wina była obopólna – wtedy obydwaj gracze otrzymują 0 DP/0 MP. Podobnie, jeśli gracz wycofał się z rozgrywek.

16. Gracze po zakończeniu bitwy mają obowiązek sporządzania raportów pobitewnych i przesyłania ich do organizatorów w celu publikacji na oficjalnej stronie Ligi. Raport powinien zawierać kilka zdjęć z charakterystycznych momentó starcia oraz opis starcia. Jako minimum opisu należy podać data rozegrania bitwy, ksywki graczy, rodzaj gry, format i okres gry, narodowość armii każdego z graczy, rodzaj scenariusza, kto był atakującym, wynik starcia (DP/MP) i czy zwycięstwo nastąpiło przez złamanie przeciwnika, czy zdobycie objectiva.

17. W skrajnych przypadkach (oszustwo, notoryczne przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp. gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z rozgrywek. Dyskwalifikacja gracza jest równoznaczna ze zweryfikowaniem wszystkich jego wyników nierozegranych gier na 0 DP, 0 MP!

18. Ostateczny głos w sprawach spornych mają organizatorzy rozgrywek.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz